כל הדרכים להיות איתנו בקשר

אנו זמינים ועונים מהר

טופס יצירת קשר

נשמח לעמוד לשירותכם בכל דבר ועניין

מידע נוסף

שאלות נפוצות

האם אקבל את אותו מוצר שאני רואה בתמונה?

נכון מאוד. המוצר שתקבלו תואם לחלוטין את זה שאתם רואים באתר ליינפארם. במידה וקיבלתם מוצר אחר, מדובר בטעות אנוש ואנו נעשה הכל כדי להחליפו באופן מיידי או לזכות את חשבונכם במידה והמוצר שהזמנתם אינו קיים במלאי.

היכן אוכל לראות את קבלת ההזמנה שלי?

עם סיום התשלום תוכלו לראות את סיכום ההזמנה שלכם הכולל את הפריטים שהזמנתם ואת הסכום הכולל לתשלום כולל פרוט לצד כל פריט. במידה וציינתם כתובת אי-מייל, יישלח אליכם מייל עם סיכום ההזמנה וכן חשבונית קבלה בגין ביצוע התשלום. חשבונית קבלה פיזית תימסר לכם בנוסף עם משלוח הפריטים שהזמנתם.

איך אני יכול להחזיר פריט?

החזרת פריט בודד או פריטים יכולה להתבצע בשני אופנים: אתם יכולים להגיע למחסני החברה בכתובת המרכבה 19 בחולון, להשיב את הפריטים ולקבל בגינם זיכוי בהתאם למדיניות ההחזרות של החברה. לחלופין, אנחנו יכולים לאסוף מכם את הפריטים בהזמנה הבאה שתבצעו. השבת מוצרים ללא ביצוע הזמנה נוספת כרוך בקיזוז בסך 5% מהמחיר ששילמתם עבור הפריטים אותם אתם מחזירים.